Contributie. Pay please

Tot onze grote teleurstelling hebben maar drie leden gereageerd op de oproep van onze penningmeester om de contributie te betalen. Er zijn nu bijvoorbeeld nog 16 competitiespelers die niet hebben betaald. Dat betekent, dat die niet speelgerechtigd zijn in de volgende competitie. Dus wil je lid blijven, wil je competitie spelen: betaal zo spoedig mogelijk.
Ook voor recreanten geldt, dat betalen zo spoedig mogelijk moet plaatsvinden. Je wil toch ook graag de zaal in mogen.

En nogmaals: het bestuur is vrijwilligerswerk. Dat vraagt veel tijd en meestal declareren we niet eens de kosten die we maken. We doen het graag. Zorg dat we het graag blijven doen. Gerrie Koopman is enthousiast begonnen als nieuwe penningmeester, hij stopt er elke dag een uur van zijn vrije tijd in en zit niet te wachten op het opmaken van 62 nieuwe mailtjes of je ajb wil betalen.

Na deze oproep word je natuurlijk ook nog spontaan lid van de Vrienden van Tempo-Team. Elk bedrag is welkom. Zie de sidebar of kom even met een aanmeldformuliertje in je hand een knuffel bij me halen.

Als steeds een vriendelijke spinbal toegespeeld, we wachten op het overspinnen. Betaal NU.

2 gedachten over “Contributie. Pay please