Clubkampioenschappen, aanmelden

Beste Liefhebbers, Komende zaterdag 27 mei spelen we weer de clubkampioenschappen. Wim Knaap heeft de vertrouwde leiding en heeft aangegeven, dat hij er voor zal zorgen, dat iedereen lekker veel kan spelen.
Het toernooi is dit jaar enigszins vereenvoudigd. Er komen geen afdelingskampioenen. Maar er zijn wel verschillende mooie bekers te winnen!

Om de organisatie door Wim van te voren overzichtelijk te maken, vragen we je je via de link aan te melden.

Kampioenschappen jeugd: ‘s ochtends van 10.00 uur tot 11.45 uur. Inspelen vanaf 9.30 uur. HIER aanmelden.

Clubkampioenschappen: Wees er alstublieft uiterlijk om 11.45 uur. Je kunt dan inspelen en Wim kan de definitieve indeling maken. Zo gauw dat is gebeurd, kunnen we van start. HIER aanmelden
Ons streven is om uiterlijk 18.00 uur het toernooi te kunnen afronden. Hangt natuurlijk ook af van de opkomst.
Wat dat laatste betreft: het bestuur vertrouwt erop, dat er een mooie opkomst is over de hele breedte: recreanten, competitiespelers en met name de spelers van de hogere elftallen nodigen we hierbij nog eens extra uit.
En we hebben natuurlijk ook nog kampioenen te vieren van deze voorjaarscompetitie.
We zien elkaar zaterdag,

Oh ja, en de foto’s en een video impressie van het openingsfeest vind je onder het menu FOTO/FILM

1 gedachte over “Clubkampioenschappen, aanmelden