Bekeren, het kan nog.

Beste Tempo-Team-mensen,
Als je de klemtoon in de titel goed legt, dan weet je dat het een herinnering is.
Mocht je je nog niet hebben aangemeld voor het spelen in de bekercompetitie: het kan nog. Lekker vier enkeltjes en twee dubbels op een avond. En dat vier keer of nog meer.
Als je je als team uiterlijk aanstaande dinsdag 11 oktober aanmeldt bij onze wedstrijdsecretaris Sander Jarigsma, dan kan Sander het nog in orde maken voor je team. Je speelt in de klasse, waarin je nu competitie speelt.
Echter:JE HOEFT GEEN COMPETITIE te spelen om mee te kunnen doen.
Het gaat om een team van minstens 2 spelers. Er wordt na de competitie gespeeld in december en januari Doe je het goed, dan kun je in februari en mei nog meer wedstrijden spelen. Tweede ronde.

Wat heel handig is, als je een auto met chauffeur in je team hebt. (Of achterop de motor bij Gerrie?), want we vragen vooral uitwedstrijden aan. Dit gezien het feit, dat beschikbaarheid van onze zaal begin januari nu nog onduidelijk is.

Kortom, je hebt je batje niet gekocht om het onder je bed te leggen, lijkt me.
Praat je je Engels, Portugees, Spaans, Frans, Chinees…sprekende mede-Tempo-Teamer even bij? Dank.
Groeten,

AANMELDEN BIJ: