Vooruitblik

Beste Allemaal,
Nadat we natuurlijk met onze aandacht helemaal hebben toegeleefd naar de gelukkig succesvol verlopen officiële opening, is het nu in ieder geval ook tijd om te kijken naar wat er aan komt.
Maar eerst nogmaals meer dan van harte bedankt allemaal. Wat was het een rijke dag voor onze vereniging!
Ook zondagochtend was er weer een groep, die al het opruimwerk heeft gedaan. Zelfs onze tuin is met de stofzuiger schoongemaakt!
Herman is 200 foto’s aan het uitzoeken. Die selectie komt er aan.

Vanavond is er een bekerwedstrijd, dus twee tafels bezet voor het bekeren. Daarnaast kan vrijgespeeld worden.

Deze vrijdagavond is de zaal ongebruikt. Als je wil kunnen spelen, moet je even reageren op dit bericht. Reactie. Dan weet ik of bar etc. geregeld moet worden.

Zaterdag: AMSTERDAMSE JEUGDKAMPIOENSCHAPPEN! Het belooft een mooie dag te worden. Er zijn veel inschrijvingen. Wie wordt de eerste jeugdkampioen van Amsterdam in de 21e eeuw?
De eerste groep (recreanten) speelt vanaf 10.00 uur. Groep 2 (6e, 5e, 4e klasse) speelt vanaf half een. Groep 3 (3e klasse en hoger) speelt van 3 uur.
We zijn in alle groepen vertegenwoordigd. Kom aanmoedigen, kom helpen.
We kunnen jouw hulp goed gebruiken.

Zondag zijn we open vanaf 13.00 uur. Die middag is er weer 1 tafel in gebruik voor de opleiding tafeltennistrainer 2.

Op zaterdag 27 mei zijn onze clubkampioenschappen. Wim Knaap heeft daar weer de vertrouwde leiding over. Wat nieuw is, is dat we al om 10.00 uur beginnen met de kampioenschappen voor onze jeugd. Om 11.45 uur kunnen de senioren inspelen. Om 12.00 uur gaan we van start. Jeugd mag daarbij ook weer meedoen.
Een intekenmogelijkheid volgt binnenkort. Immers, voor de organisatie is het erg behulpzaam, als er inzicht is in het aantal deelnemers.

Lekker, hè, die 10 nieuwe tafels.
Namens ons bestuur,